@ mickis



är hemma hos en söt flicka vid namn michaela, eller om du känner henne kanske hon heter andrea för dig. i vilket fall ser hon på tv medans hon tuggar på sina p piller och halv sover. hon är jätte trött för hon har haft en gaaalen natt. vi funderar på kvällen, åsa och johanna bad mig komma t bromma och träffa dom runt halv fem men det kommer jag ine hinna. Idag gick jag upp kvart i nio, fixade mig och gick till skanstull där jag träffade Lindi, Lindsey, Olivia, Alva och Bella och Lukas (lindis pojkvän) och gick till café string och åt brunch där, det var skit mysigt och vi pratade jäätte mycket  så det var trevligt. Sedan gick vi därifrån halv två och då åkte jag hem till michaela. Som nu har lite damp för jag ville sminka henne fint men hon vägrar för hon inte har sovit något inatt och är jätte trött men då började vi spruta parfym på varandra istället så vi stinker. Och så vill hon att jag ska göra oboy till henne nu. pusssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0