lööördag

AAAAAAAAAAHLÅÅÅÅÅÅHAAAAAAAAAA! :D

så svarar jag i telefon, fast inte lika utdraget.
Veckan har varit lite lång, pluggat äckel engelska fett mkt, skickade in essayn igår 00.01 så den kanske inte gills :O och skickade även in gammal engelska som var för tre veckor sen igår 00.03 typ. heheh. jag suger som inte gör inlämningarna ordentligt. Funderar på att byta, IEGS är jävligt svår. och folk tkr jag ska kämpa, men vafan är meningen när det går åt helvete. Igår var jag och hanna och mötte Åsa och Johanna, vi åt på Chokladfabriken, sen åkte vi in till stan och sen letade vi skor och sen gick vi och åt på tacobar och satt där i nästan tre timmar och pratade. Sedan åkte alla hem, och sen kunde vi följt med t några killar i Alvik, men hanna och jag var jävligt trötta och inte så pepp. så vi var hemma. och jag gjorde klart helvetes engelskan.
I veckan har jag även haft franska prov, gick åt helvete och sen hade jag matte prov, det gick bra! och fått vg på svenskan. Sen så har vi civics (so) prov nästa vecka, vilket jag ska börja plugga på senare i veckan. Hanna vaknade för 8 minuter sen och nu ska vi börja fixa oss och sen åka in till stan och sen har vi en liten plan för ikväll men jag vet inte om det blir vanlig fest istl. Nu ska jag få pengar av mamma och sen ska jag springa. PUSS

JO det är sjukt att det snöade igår , och nu är det fan 6 graader ute. OCH DET ÄR OKTOBER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0