hej jag är efterbliven

hej jag är inte efterbliven eller jo lite kanske men det är ett internskämt och ganska kul faktiskt. Jag kom på att jag är väldigt dålig på att vara djup fast det behöver man inte vara tycker jag eller jag har ingen åsikt. Den senaste tiden har min hjärna inte riktigt varit sig själv eller typ sen skolan började haha asså just nu är det mycket plugg och det är kanske därför. Gillar min skola på sitt sätt, det är bra lärare och man gillar typ ämnena fast jag är inte bra men det känns ändå som det är mer itressant nu än i grundskolan .. :) fast klassen.. vet inte riktigt vad jag tycker där.. hehe
Jag gillar inte datan, jag gillar inte facebook, liksom vad är grejen eller okej ibland äre kul och väldigt bra att hitta folk för att hålla kontakt men asså om jag är på bra humör kan jag bli depp när jag sitter vid datan av typ ingen anledning men nu är jag glad ändå för jag lyssnar på musik och det är nice, måste plugga men bara för att jag inte har tre prov denna vecka (hade tre prov i rad förra veckan!) så känns det som att det är lugnt liksom, läxorna kan man skippa men jag kan säga att det blir desto jobbigare sen, proven måste man liksom göra och har man gjort sina läxor kan man det mesta men om inte sitter man där kvällen innan och blir frustrerad för att man inte kan. 
asså apropå inget, jag tappar ord hela tiden!! det är as jobbigt, jag måste ju typ ha ngn sjukdom, typ senildemens eller vad det heter, jag går ju natur så borde ju kunna sånt fast det har kanske inget att göra med kemi som är det enda no-ämnet jag läser just nu :P men det hände precis och det hände nyss men då kom matilda på vilket ord det var haha bäst.
Ja, nu sitter jag här och tänkar på allt och ingenting. Jag måste plugga, det är så mycket tjat om att man har så mycket plugg och oj vad jobbigt det är men cschieätt ta tag i det bara, om du slutar gnälla och jobbar istället skulle det bli mycket skönare! du får liksom tiden du bara sitter vid datan och inte gör ngt utan bara klagar den tiden kan du plugga på och så är du fri sen!!!! Visst låter det smart men varför gör jag inte så då? det var ju min tankte? dumma människor asså. Igår var jag faktiskt bra, jag pluggade utan att tänka så mycket (även fast jag hade hela dagen började jag plugga först på kvällen men men) och sen gjorde jag annant fast mins typ inte vad jag gjorde hehe, jo målade naglarna - fransk manikyr - nice nice.
Imorgon ska jag träna med gabbie, spinning, har hört att det är as jobbigt men jag måste träna!! har liksom köpt ett kort så nu måste jag använda det! har tränat 2ggr liksom :O
Har kommit på att vi i genomsnitt har 7 läxor per vecka som man egentligen bör göra men det är typ hälften av dom man gör, så denna vecka då jag inte har ngra prov ska jag plugga ikapp det jag missat och jag har gjort det lite, det är mest bara matte jag ligger lååååååååångt efter i.
Ignorera att det är ointressant, det är ju trots allt ett inlägg så var glada :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0