FUCK SKOLAN

ohyes, sitter och känner inte en dugg press på mig att jag ska ha gjort klart typ hela engelska essayn imrn.
VAD ÄR MITT PROBLEM?! Själv förstår jag det inte, så jag blir fett irreterad att jag inte pluggar. Fast ändå inte för det är fett jobbigt att plugga. By the way tycker jag om min fina klass, då flera kom fram t mig idag och bah " men du ska väl inte sluta matilda? det får du inte " för mitt logginlägg på facebook där jag skrivit att jag tror jag valt helt fel skola. Så mina klasskamrater är fett med söta! Men njae, hatar alla krävande lektioner, och de av mina vänner som icke går i min skola undrar varför jag valt den, och eftersom mitt svar är " jag vet inte " känns det som jag valt lite fel kanske. Är lite duktig som gjorde min franska läxa förra veckan, för de som inte gjorde den ska få skriva en helt A4 sida på FRANSKA där dom ska be om ursäkt och förklara varför dom inte gjorde läxan. kanske lite sjukt men så är det. Idag har jag haft Bild då jag och Olivia (som förövrigt är sämst i klassen) försöker komma ikapp alla andra, för bilden ska vara klar snart och snacka om att läraren börjar tracka oss med att vi måste skynda oss. suck. En ny elev, en skånsk tjej började i vår klass idag också, plus en annan tjej (fast henne pratade jag inte med), den skånska tjejen har bott i Usa i ett år ialf men nu kommit tbx till svergie och flyttat upp till Stockholm. Så på Lunchen satt jag Olivia och Hassan och snackade med henne. Sen hade jag matte lektion, har prov på torsdag så mjo lite halvkul.. och tillslut franska då han även berättade att vi ska göra en muntlig redovisning för hela klassen på franska, själv. JAG VET FAN INTE HUR LÄRARNA TÄNKER. FUCK THEM! ALDRIG ATT JAG VILL GÖRA DET! ALDRIG! FAAAAAAAAAAAAN!

Sen gick jag hem och pratade med Gabbie om att byta klasser med varandra, så nu vet alla hennes läxor, och hon vet mina, våra läxor och prov scheman är ju fan förjävliga.

Nu ska jag försöka göra lite engelska. yeaaah right. PUSS


Just follow me all over the world.
Cause time is running out of here.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0