experience + film

3 doors down är duktiga. bara så ni vet.

Jag sitter och lyssnar på musik och läste precis lite om eminem för jag typ kände för det.
Jag är hemma från skolan, känner mig lite duktig som skrev lite dagbok igår, vilket jag inte gjort på evigheter, alltså månader. I Lördags drog jag och hanna till stan. Jag köpte en tröja och ett par höst/vinter skor. Som inte är högklackade jag inte kan gå i, utan istl bara liten klack. Är ganska duktig på att köpa skor jag inte kan gå i förstår ni. Sedan ringde Amanda mig och frågade om jag ville på chillkrök hos hennes kompis och att jag skulle ringa Olivia också. Men olivia skulle vara med en kompis istället, och då drog jag med hanna och mickis till Experience, hej fjortisar! Vi stod i kö i två timmar, fram till klockan 23 alltså och det var ju sjukt roligt, absolut... men när vi kom in så vare lite tråkigt, träffade dock fyra tjejer från min klass. Och stod iof med mickis kompisar i kön, men hon hälsade ju också på varannan person där inne som man kom aldrig någonstans.. har ni bråttom någonstans typ i stan eller så! var inte med mickis, för då kommer ni aldrig hinna i tid eller så x) ! bara för eran information liksom. Sen träffade vi en kille från min förra skola, och sedan en kille i Hannas skola, som vi träffade utomhus en gång, och han mindes mig trotts att han var skit full nu! så det var fett nice hehe (a)♥ . Sedan drog väl allt igång vid tolv, så då dansade vi fett mycket, och träffade en killkompis som går i min skola + hans två vänner, och hannas tre vänner från sin skola som vi var mycket med! så det var ändå lyckat. sen träffade jag en kille från min brors klass så han kände ju såklart igen mig menmen. Det var en lyckad kväll och sen kom vi hem tjugo i tre och somnade.
Blev väckta vid ett tiden och åt två mackor, sedan gick dagen och jag tog det bara lugnt hemma och hanna pluggade hos sig. Sedan träffade vi Kim och såg på "the last song" den var faktiskt jätte bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0