två väldigt fina tjejer! ♥

Bild 1. Togs för 1,5 vecka sen och Bild 2. Togs för 2,5 veckor sen.
Bild 1.
Vi var hemma hos mickis och sedan åkte vi in till stan och träffade massa killar plus Linda som jag och Mickis träffat en gång innan för det är min kompiskompis, kvällen avslutades ändå med att jag och Mickis åkte hem igen till henne och sedan stack vi till hennes kompis som hade en fest hemma hos sig, men där var vi inte så länge utan istl drog vi hem med tre människor som fick sova över med oss...
Bild 2. Efter en dag med jävligt mycket tjaffs med både Gabbies och min mamma fick vi tillslut tillgång att åka iväg på en fest, är hur jäkla glad som helst för att den kvällen genomfördes för träffade sådant underbart och snällt folk så det var sjukt, skulle lätt göra om den. åh alltså den kvällen var bäst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0