baby you'r a firework

Typ kär i låten ♥


Jag är hemma. Jag ska snart packa lite kläder. Imorgon åker jag till London. Och kommer hem på fredag så kanske jag ska åka till någon fin människa på kvällen, det beror på om någon lyckas lura ut ens föräldrar från sin lägenhet/villa. I vilket fall så är jag förkyld, otroligt roligt, så igårkväll kände jag det och imorse kunde jag inte prata. Det som är roligt är ändå att när jag vaknade upp (eftersom i fredags pluggade jag bara och sen sov klockan 12 och sen igår somnade jag tolv också för jag var sjuk) så när man vaknade i lördagsmorse hade jag två missade samtal, fem sms, och en komihåg grej. Och idag när jag vaknade att jag ett sms och fem missade samtal. Men sådant är livet när jag sover x) och resten av människorna vill / är på fest. idag fick man ju även dra tillbaka klockan en timme! fett nice! och så har jag sett på tv och vill gå på bio idag och se paranormal acitivity, har även hunnit med att prata i telefon med jennipher och hon tycker att jag ska se Barnhemmet. Japp. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0