17 oktober

Olalala ! jag sitter hemma och önskar lite lätt att jag inte hade några läxor, dom tycker jag ganska så inte mycket om. Hanna är typ ganska lycklig för hon hittat sin andra tändare! och det är ju fett nice, min tändare är död så jaja, fett intressant jag vet! jorå, jag sitter hemma och ska plugga som sagt, fuck skolan alltså, jag har ju valt fel liksom, inte med tanke på människorna utan med tanke på helvetes plugget, vet inte hur jag tänkte alltså. Anyway, funderar på att försöka göra engelskan skit snabbt och sen dra iväg, är lite taggad på fest, men så måste man vänta en helvetes lång vecka för att komma dit. Söta Lindi ringde även mig idag, det var lite trevligt haha :) aah och igår pratade jag med fina Jennipher och jagvetinte, borde plugga typ. Usch, fett intressant allt är. Har inget roligt att berätta. Puss

vi går mot hösttider nu. kalla hösttider. hejdå.


You keep letting down, but I am not giving you up.
I hope you still remeber.



vill ha sommar :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0