10/10/10/10/10/10

Hej bloggen, andra gången idag! hehe fett bra jag är då
är hemma och försökte plugga men somnade hela tiden när jag skulle läsa om typ sveriges lagar och grejer så det gick inte så bra, asså gör typ allt för att undvika att plugga, det är ju inte jätte bra. Orkar liksom inte med det man måste göra, imorgon skulle jag kunna bara gå utan att man måste någon stans istället för att gå till skolan haha jobbigt läge. Det finns inte mycket ord men massa tankar så det blir lite svårt att blogga, varför bloggar vi? det kan ju vara ngt att tänka på för liksom det här är inte intressant, ingen läser, det är typ jobbigt fast kul ibland kanske.. Just nu känner jag mig negativ men jag är ju optimist..?! eller? Ah det här blev ju inte alls lika konstigt som inlägget innan men nu ska jag plugga låtsas vi, godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0