sista november

Har haft med min kamera idag igen så kan ju ta min tag i bilder!
Btw så vill jag inte ha ngt sällskap om det är dåligt sällskap, alltså på tunnelbanan! haha fast idag var det kanske inte lika farligt som förrs gången ;)
Dagen började med engelska:

Fin bild...
När sofia fick hålla i kameran så var det jag som var i centrum så volá moi:


Jag var fett stolt över hur långt jag hade kommit i boken som vi skulle ha läst ut i fredags xD


Har jag inte sagt att jag är cool?! Det var många fler bilder man jag rederade dom fulaste!


Såg inte det då men se vad duktig lina är! Fett fint alltså :D


Vi skulle i alla fall jobba med våra grupparbeten på engelskan så vi gick till bibblan :P
Här är min grupp + sofia som btw gästbloggade där/här ;)


Efter det var det lunch:


Fina bilder det där, tagna av sofia. Såg mitt offer idag i matsalen men där är det frizon ;) Tänkte ta kort på honom men nej det hade varit lite konstigt heheheheehe
Idag åt vi pasta och kycklig, gott gott :)



Visst är jag bra på att ta fina bilder på folk när dom äter!! xD Hade faktiskt tillåtelse att lägga upp dom ;)

Tror jag delar upp dagen så det kommer ett till inlägg snart! :P
Vi kan avsluta med sista bilden från matsalen som var på lea :)
 

:) see u soon :)


Kommentarer
Postat av: Josephine

Åååååh så fina bilder, särskilt då jag och Sofia äter!

2010-11-30 @ 20:13:16
Postat av: Sofia

Så, nu har alla sett hur jag ser ut när jag äter, Tack! ;P

2010-11-30 @ 20:27:53
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0