absolut v.

Shitt asså idag var det 15 läsare!! Rekord igen! Tror att vi blir en riktig storblogg snart! ;)
Det var ju ett tag sen jag bloggade så vad har jag gjort den tiden då? Jo jag har ätit middag, gjort lite matte, A-uppgifterna på s. 206 och sen lyssnar jag på musik! :P Har ju typ inte gjort ngt aja det är väl kul det med.
Idag när jag vaknade orkade jag inte gå till svenskan så jag sov lite längre men sen hade vi ändå ingen svenska fast det förvånade mig inte ;) Tänkte strunta i svenskan och engelskan nästa fredag, då börjar jag 12.40! Asså vi har inte alls mycket saker till nästa vecka, bara franska prov, matte nationella, powerpoint inl, och engelska redovisning!!!!! :O Och då missar jag engelska redovisningen om jag på fredagen tar ut lite sovmorgon ;) Jag kommer seriöst inte orka/ klara det annars! :S Jag ska i alla fall ha redovisning om Scotland :( och jag hatar att redovisa fast vem gör inte det och sen på engelska också, jag borde verkligen inte klaga! Matilda ni vet hon här på bloggen, hon har det ju sjukt mycket värre, stackarn! :/
Byt ämne!
Imrn är det första december och det betyder snart jul och lov! :D Fast man blir ändå inte glad.
Nu ska jag plugga! Goodnight! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra jobbat att du pluggade matte, Hanna! Mysigt med december snart :)

2010-11-30 @ 22:21:28
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vi har faktiskt redan haft 24 (!) läsare! Vi är bäst :)

2010-11-30 @ 22:22:25
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Hanna

A men var sån då! Vi har ju aldrig visat på fb och inte berättat för ngn, så haha nybörjartur kanske ;)

2010-11-30 @ 22:30:37
Postat av: Sofia

Det är bara för att jag har länkat er... ;) haha

2010-12-01 @ 06:45:16
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0