imcool

Har kollat på ung och bortskämd, det är kul :) Fastnade vid tv:n så det blev inget plugg idag heller. Tänkte äta glass men jag fick inte för mamma, hon sa att jag var för fet :/ Jag ska börja träna jag lovar men inte just nu, jag är för lat för att orka träna :/ Ska plugga också men inte just nu är för trött och har ingen lust, inte för att man nån gång har de ;)
Ska försöka sova tidigt idag för då kanske jag blir smart!
Har inget att skriva men jag kan visa en bild på mina pärlplattor från i torsdags!

Fin, finare, fulast + en till som matilda fick i julklapp förra året, den var vacker.
Nu mina vänner tror jag allt att jag ska sätta på radion, det är ju snart nyheterna!
ching é ling brä, see u soooon, mooooooon ;) fyndigt.

Jag kan berätta att vi har seriöst den sjukaste människan i vår klass! Idag på samhällskunskapen så började alla helt plötsligt skratta as mycket och jag ba men så kul var det inte, trodde det var åt vad ngn sagt som var lite kul men så vänder jag mig om så har människan tagit av sig mössan. Asså seriöst, han har klippt typ munkfrilla, det finns inga ord men en vanlig människa skulle aldrig göra så frivilligt! Han gjorde det för 100:- men han går ju sen runt med det?!?! :O Aja det visar ju bara att man är ganska så mer normal själv! :)

Nu sitter jag och dricker . . . O´boy ;) Kul, jag kommer inte kunna somna idag igen, har ju värsta sockerkick nu bre macka. Gott. Om man inte vill tänka att det är måndag och långt kvar till helgen kan man tänka såhär: Det är snart tisdag och då är det bara 3dagar kvar! :P Nice aight?

En fin bild för att avsluta dagen på att bra sätt:

Dröm inga mardrömmar nu, det är bara sofia (hon åt inte upp lina, även om det ser ut så, jag lovar).

GodNatt! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Var du tvungen att visa den där? Jag har drömt jätteläskiga drömmar inatt! :'(

2010-11-30 @ 07:15:47
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0