Nov. 28, 2010 Helgen .

Kan berätta lite snabbt. I fredags hade jag två lektioner och sedan åkte jag Olivia och Linda till Kärrtorp, där redan minst sju stycken från vår klass redan var. Det var basket match min skola (internationella engelska) mot hannas skola (kärrtorp), där såklart mitt gymnasium vann. 59 mot 49, vi ledde hela matchen och sen vann, och kommentatoren snackade även på engelska för vår skull! Sedan såg jag flera jag träffat osv och typ hälsade lite lätt bara. Sedan förklarade Alva, Lindi, Bella fred med oss (det var egentligrn tänkt att vi skulle t mig direkt efter skolan och dricka t med scones, men olivia och jag ville t kärrtorp och se matchen eftersom vi känner folk där) men i vilket fall så åkte jag olivia och Ellie (olivias bff) t medis och mötte upp alva, Lindi och Bella och gick sedan hem t mig och åt scones med te, och hade d jäätte mysigt !



Sedan gick dom klockan sju. Och sen åt jag lite tacos och det bestämdes att jag skulle t mickis, så jag fixade mig och åkte till henne vid tio och sedan skulle vi på en fest, och när vi kommit till fridhemsplan och skulle ta en buss så ville inte mickis längre, så jag drog hem istället. Sov vid halv två och gick upp på lördagen kvart över åtta. Så åkte jag,  min brorsa och pappa och kollade på vår travhäst som pappa är delägare i. Väl hemma igen tog jag d lugnt och bakade kladdkaka (som för en gång skull blev fett lyckad!!) sen så kom mina gudföräldrar, vi käkade och umgicks hela kvällen typ. Sedan på söndagen var jag hemma, fixade mat och sen åkte jag lite till farmor. OCh nu ser jag på beck - den svaga länken. En tjej har blivit mördad påväg hem från en fest och d kan ju liksom hända vem som helst, när som helst, hemskt.

Goodnattt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0