25 novemeber, ganska så bra dag

Jag ska äta pannkakor med lax och gräslök och cremefräsh nu, det är fett gott faktiskt, åt det för första gången i thailand där fick man det på frukosten! idag har varit en fett grym dag. Det började nog igårkväll då jag planerade att plugga och göra mitt engelska speech (skulle typ vara klar idag, och hade inte ens valt ämne) men helt plötsligt var klockan sex och då tänkte jag att jag skulle vila, klart att jag somnar då liksom? blev väckt två ggr för mat, men jag orkade inte gå upp och sen sov jag hela natten igenom, förstår ni? från klockan halv sju till sex ? nästan tolv timmar! fan vad bäst! Dock gjorde jag ju inte läxorna men det är en annan femma. Sen när jag kom till skolan hade jag historia redovisning, jag dör på redovisningar, det är typ det hemskaste som uppstått (?) så jag var fett darrig på rösten och skit, blää. Men efteråt vare först olivia som bah men det där var ju jätte bra! och jag bah "fan heller, märkte du vad hemskt jag tkte det var?" och då kommer ramtin och fredrik och bah "nej matilda du var jätte duktig, man hörde dig ända hit" (dom satt längst bak) och sen fick jag en highfive av hassan, och gaby som också var i min grupp sa att det gick jätte bra! så min slutsats är att min klass är så jävla gullig som alltid stöttar än!! Sen satt jag och olivia och Adrin och snackade resten av lektionen medans de andra redovisade.
Sen hade jag engelska, och jag som sov istället för att plugga igår var fett duktig idag. Det var första gången någonsin jag pluggade på engelskalektionen och jag var fett stolt över mig själv för jag kom på vad jag ska skriva om, rökning och sen fick jag Alva att vilja sluta röka, den ända som fått henne att faktiskt vilja sluta, (okej lite dubbelmoral då jag var den som fixade två paket cigg till henne förra veckan, men aah, hellre dubbelmoral en ingen moral). Och jag får redovisa i liten grupp med fyra tjejer till bara så efter den lektionen var jag skit glad! sen hade jag lunch och snackade med patricia om att imrn åka till kärrtorp för basketmatchen imorgon! Och sedan snackade jag med Kattis (en tvåa som går i vår klass halvt) och sen hade jag matte och emil hjälpte mig med den ända frågan som jag lyckades göra (alla tkr jag är fett konstig som faktiskt gillar matte, dom undrar varför jag inte valde natur, men hallå?! natur ? aldrig i livet. ) Sen hade vi civics, och jag snackade med läraren om mitt betyg, så berättade att g delen inte var jätte bra men vg delen var jätte bra typ, så fick g+ och då blev jag fett glad, för han är strängaste läraren (som kallas katla - av mig och olivia - för han är liksom som dödande draken, dödar en med blicken ). Sen pratade jag, olivia och adrin resten av lektionen och katta och adrin (kärleksparet) satt och kasta skit på varandra typ, precis som de gjort på matten också så alla började garva åt dom, för dom skämtar ju bara, men dom är fett roliga/elaka. Tillsist visade det sig att jag och Hassan fick exakt samma utvärdering på civicsprovet, G+ med 23 poäng och båda hade gjort bättre på vg delen än g delen. 
 

(har inget med saken att göra men aah..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0