bara du vet hur mycket tid vi har kvar

Har kommit på att Hanna skriver mycket intressantare än jag, för att det är kortare texter, så ska fatta mig kort. Började 08.10 slutade 16.30, 6h och 20 min skola idag. jobbade inte speciellt bra idag heller, utom på italienska. Jag tycker om italienska fett mycket, för det är lättare då jag gått på det i 2 år och nu går om kursen med treor (som bara går för att få gå ut trean). En kille som går där är sjukt lik min gamla kompis, han är lika högljud, orädd och social så det inte finns. Han kommer in i klassrummet skit högt skrattandes medans han snackar om hur rolig någon lärare är och medans alla väntar på italienskaläraren går han runt i klassrummet och sjunger för sig själv och frågar "varför är ni så jäkla tysta och läser i boken? har ni inte gjort läxan eller? är jag så jävla bra så jag är den ända som gjort läxan?!" (alltså han driver ju, klart han inte skulle anstränga sig en sekund för att ens försöka göra läxan.) Det är så jäkla skönt med italienskan, ingen press för alla ofokuserade och ointresserade och går bara där tvångsmässigt, och gillar det för då slipper man ha press! Så jag satt och snackade med två tjejer ur trean och dendära snubben ur trean stora delar av lektionen! Sedan när jag skulle läsa högt en mening på italienska sa en tjej " kan inte du läsa allt i stället, du är ju fan grym!" och sen frågade killen jag precis berättat om "är du halv italienare eller?" Den andra kommentaren jag fick idag var av min kompis " du är ju speciell.." jag - " meeeh blää på dig" han " vem sa att det var illa menat? :P " Alltså kan säga att den människan älskar att driva med mig.

Litauen 09. gör ngt konstigt med munen dock x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0