onice onsdag

Godmorgon! Idag var jag i skolan. Inte kul.

Så skulle man kunna förklara min dag utan en allt för utdragen text. Men bara för att, kan jag skriva lite mer ;)
Började tidigare idag för att vi skulle ha matte prov, jag lyckas såklart komma sent... inte bra, den tiden provet började befann jag mig i medis, men det var inte bara jag som var sen och när tåget var framme sprang vi, asså det var riktigt ansträngande! Skolan är inte värd det ansträngandet och den energin man lägger ner.

Btw, tänk på en person som ni verkligen inte vill träffa, och sen gissa vem som går på samma tåg som mig och sätter sig bredvid mig!?!? A asså det gjorde inte min morgon speciellt mycket bättre och när jag sen sitter och ska göra provet är det uppgifter som jag verkligen inte kan förstå mig på, asså sitter typ och gissar mig till hur man löser talen och skriver ngra siffror, bra! verkligen bra, för matten tar ju slut nu till jul också, men liksom vad är det för fel på att vara städare ?

Nej men sen hade vi lunch och sen franska, inte så farligt faktiskt, trodde det skulle bli as jobbigt när man inte gjort ngra läxor men jag klarade mig (med lite hjälp av sofia) och sen hade vi ingen svenska! :D och vi har ingen svenska imrn heller så jag börjar 12.00 :D
Sista lektionen var kemi och då var det bara att stå...ut, hehe satt bara och väntade på att lektionen skulle sluta, minns ärligt talat inte ngt av vad han sa, typ ngt om lapprapport.

Nu är jag hemma, har ont i huvudet, är as trött och har inte släckt lampan i hallen. aja livet rullar på och första terminen på gymnasiet har typ gått snart, bara massa prov först :/

Hade ganska tråkigt nyss och roade mig med att sminka mig och jag passar ikke in smink.

Adios amigos (spanska)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0