alla älskar skolan ..?

Hej bloggen! Idag hade jag inte en enda lektion, fett nice men ändå känns det som det har varit en vanlig skoldag för jag har pluggat matte!! Vi har nämnligen prov imrn. Såhär var min dag: Jag vaknade, kände att jag lika gärna kunde fortsätta sova och strunta i skolan men jag kämpade och precis innan jag skulle gå såg jag att jag fått sms om att vi inte hade ngn svenska, skönt då började jag kl 10 ist. När jag är på tåget ringer Lea och är förvirrad för folk åker hem och säger att vi inte har engelska eller att man bara behöver säga att man är där. Så när alla kommer till skolan får man reda på att det inte är ngn kemi, men engelskan då? vår lärare är ju lite virrig men säger att vi inte ska ha lektion men sen hade vi ändå typ 20min genomgång om vad som kommer komma på vårt oförberedda prov på fredag. Jag och ngra sitter iallafall och pluggar matte ett tag innan vi åt lunch. Efter lunchen gick typ alla men jag och Lea var duktiga och forsatte med lite kemi (lapprapport till imrn :S) sen matte matte matte till typ kl 3, ändå känns det som jag inte kommit ngn vart :O aja, vi var ändå duktiga!! :D
Nu ska jag antagligen förtsätta med matte eller göra franska för där ligger jag lite efter, har inte gjort ngra läxor sen tre veckor tillbaka + lektionsuppgift från förra onsdagen du jag pratade i tele istället för att jobba ;) Men jag tycker ändå att jag är duktig, vi hade liksom kemi prov igår fast det gick ju åt skogen som man säger :( fast det gick bra på matte G-testet hehe fick "=-"! om ni fattar ;)
Asså det är massa prov nu i slutet och det är ganska så jobbigt kan man ju säga! :/
Alla klagar på skolan så vad är det den inte förstår haha kan den inte ta kritik eller ?!!? :O

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0