----<@

Bara för att jag inte vill plugga och inte bloggat på länge så gör jag ngra fler inlägg! Vad ska det här handla om då? Jag tycker ni läsare är lite dåliga på att kommentera! Vad vill ni att vi ska skriva om? Haha asså det var ett skämt för vi har typ inga läsare! :( kollade statestiken och det var typ mellan 1-3 läsare per dag! Inte alls fail men vi har bloggen för våran skull. Dom i min klass som vet att jag har blogg undrar varför jag inte säger vad den heter fast jag vet inte varför jag inte säger för liksom vad spelar det för roll hhaha det kanske är en anledning till vår låga läsarsiffra ;) ingen vet att bloggen finns och ingen vet vad den heter. Aja jag kan säga det här och nu, "jag har en blogg och den heter selmahannamatilda.blogg.se" så nu vet alla de, känns liksom skönt att komma ut ur garderoben. Skulle gärna länka den också men jag är oteknisk och datorer är komplicerade, sorry :/ Kom att tänka på en sak, det är ju inställt vem som inlägget är skrivet av och det är tur att min kommer automatiskt för annars skulle det se ut som att jag aldrig skrev ngt ;)
Varför skriver jag alltid, verkligen alltid så ointressanta saker?!? det är nog också en anledning att ingen läser! Jag ska bättra mig till nästa inlägg!!! :D

Dessa tre människor är saknade!!! då menar jag inte hedwig längst till vänster och inte matilda längst till höger för dom befinner sig i sverige. Fotona är från deras avskedsfest! Då var det sommar, nu har det gått ca 3månader och det är typ 7 månader kvar!! :O Tiden går fort men långsamt! Vill träffa er nu!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0