våra brister, gör oss till människor.

    LYCKA! 


JAG HAR FÅTT BÖRJA PÅ ITALIENSKA OCH ÄR FETTTT GLAAAAAAAAD ♥
Och Daniel Adams-Ray är fett duktig tycker jag så han gör mig glad!
Och min kompis hjälpte mig lite med min historia, för han vet allt.
Och sen så frågar han mig såhär;
 - kan du något om satsdelar?
 - södermalm, östermalm, norrmalm
 - va?
 - det är vad jag vet att de heter, man jag kanske har fel.
 - HAHAHHAHAHAHAHHAHAHA MEN MATILDA ! satsdelar inte stadsdelar.


*eeeeeeeh vadå efterbliven? vad snackar ni om?!*

alltså jag kan inte sluta le justnu! Jag är skit glad! weeeeeeeiiiho!
Jag ska kanske få träffa Anna i helgen också, och har en liten plan om fika på lördag kväll eller fest, dock är jag inte ett dugg taggad på fest och det är nog bra. Och ska ha middag med vänner på fredag eller söndag OCH jag är ledig på måndag och slutar klockan ett både onsdag, torsdag och fredag. faaaattta niiiice!


Daniel Adams-Ray, just nu älskar jag hans musik, dunderbar och jag kan inte sluta le!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0