to night, this day will end


(King house på songcompetition, som vi  förövrigt också vann)

Förresten så vann mitt house (king house) pga mig på basketmatchen igår! hehe inte riktigt, men igår på min håltimme stack jag och amanda och julia iväg och då köpte jag med mig en redbull t min klasskompis Noshin, för hon behövde den innan basketmatchen, och det första jag fick höra imorse var " vi vann pågrund av dig matilda, alla i laget smakade på redbullen och sen vann vi!!" såå fett nice, dom vann pga mig! (okej inte bara pga mig, men ändå!)


Har 333 vänner på facebook nu (funderar på att radera ännu flera hehe x) )

Ikväll är det gruuuupp, läääängtaaaa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0