stockholm

Hej, idag har jag varit i stockholm! Det var kul! Igår skulle jag och matilda på fest med mickis, och vad hon nu hette och massa andra men vi blev bedragna! djup sorg, nej men vi hade kul ändå, vi gick flera kilometer för att komma till huset och när vi kom dit var det ingen där, och matilda gick barfota! mickis hade höga klackar på sig och fick ont i fötterna så hon tänkte åka hem men du lånade matilda ut sina skor för att få mickis att följa med men ingen annan fick på sig mickis skor för dom var små!
Sen tänkte vi träffa august men vi pratade med honom i telefon istället! Det var as kul för jag lurade honom massa saker och jag sov hos matilda. Haha den där matilda är en ganska konstig tjej, man vet aldrig vad hon kan hitta på, men vi gillar henne ändå! (asså jag och august)!
Idag vaknade vi, sen var vi trötta och sega men sen gick vi hem och fixade oss!
Kl 4 eller lite senare träffade vi Lina och Lea från min klass. Vi drack chai latte i stan på ett café, as gott faktiskt, sen drog vi till sergelbion men det fanns typ inget bra att se så vi tänkte smita in bakvägen och det gjorde vi men vi satte oss bara i trappan och åt brända mandlar och drack redbull, iallafall jag. (och matilda). Sen tog vi tuben till hässelby strand för vi kände för att tågluffa lite. Där pantade jag min burk och fick en krona, score! Sen singlade vi sland och kom till en fett rolig park där vi lekte lite, typ gungade i handikapp gungor och jag cyklade. Efter det tog vi tuben tillbaka till alvik, vi roade oss med att på varje station springa mellan dörrarna för att se om man hann och sen skulle jag testa att ha kvar min hand när dörren stängdes men det bör ni inte testa kan jag säga för det gjorde ont och på vägen dit sprang jag på tåget rakt in i en stolpe och det gjorde as ont och gör det fortfarande :(
När vi kom till alvik tog vi tvärbanan som går tvärs igenom staden. Vi åkte dock bara till liljeholmen där vi gick till fruktparken och snurrade, asså vi är bra på att roa oss! Sen åkte vi hem för jag och matilda skulle träffa kim men det gjorde vi ikke. Nu ska jag deppa lite för att lovet är slut och att skolan börjar och för att det kommer bli jobbigt eftersom jag inte pluggat ngt :/ lite synd :/
HAre Bra! varm choklad! fast det rimmade typ inte men aja :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0