måndagen dårå

Berättade aldrig klart om min dag ;)
Efter lunch så hade vi samhälle, undra vad vi gjorde då?

Jag blev i alla fall ganska fascinerad av snöflingorna utanför fönstret, liksom dom ser olika ut och vissa åker typ upp istället för ner, ganska coolt faktiskt ;)


Alexandra och Lea, <3

Sen hade vi idrott och jag som trodde det var skridskor men nej, det var ändrat och ingen hade meddelat mig! :O jag vet att jag är mobbad och inte har ngra vänner i klassen men det vore ju kul att bli informerad ändå.
Vi hade i alla fall dans, bugg och salsa, det ena roligare än det andra och det berodde väl också på vem man dansade med för man bytte partner efter dans. Men det var ändå helt okej :)

Sen gick vi hem och vi slutade fyra men då var det redan mörkt:

Hejdå skolan, saknar dig redan, tur att man fått med sig massa läxor hem, hur skulle jag annars klara mig? men vi ses ju imrn, längtar! Hehehehehehe .... eller inte


På vägen hem, pantea och ... ngn random <3


Visst är det mysigt med lite julkänsla på sin väg mot tåget och för er som inte förstår så syftar jag inte på busshållplats stolpen som skärpan ställde in sig på, ni förstår jag går i natur och inte media om ni fattar grejen, jag är inte bäst på att ta kort men det är kul ändå ;)

Ni är dåliga på att kommentera och att överhuvudtaget läsa, jag kräver en förbättring! Tack på förhand, vänliga hälsningar Hanna på fyra trappor.

Kommentarer
Postat av: Ulla

Hej, fin blogg! Du verkar ha haft en trevlig dag, synd bara det där med en random på bilden! Ha det bra! Läs gärna min blogg ;)

2010-11-29 @ 19:35:11
Postat av: Tea

Haha! awesome dag! :D

Jag ber om ursäkt för att jag inte informerade dig! 1. Jag var inte helt säker.

2. Sofia brukar sköta sånt...heha.



I like your blog :D <3

2010-11-29 @ 19:50:52
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Ngn Random

Hej!

Jag heter Ngn Random och jag går i Hannas klass. Jag brukar bära hennes väska och vara allmänt trevlig mot henne.

2010-11-29 @ 20:04:09
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/
Postat av: Josephine

Jag som mediaelev kan då säga att bilden inte blev helt misslyckad, den där busstolpen är fin!

2010-11-30 @ 18:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0