liv? eh... nej

hhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej i helgen ska jag kanske ha s.o.r. maratoon med  mina geeks till "vänner" asså nice men nej, typ 9h tråkig film men jag kommer döööööö, fasr kul ändå att hitta på ngt skulle va kul med skrek som vissa stavar det.

Min favvo låt ?.?.?.?. yes i´m cool.

sorry facerape or bloggrape, asså av mig själv min hjärna funkar inte........... asså jag gör saker av mig själv utan att jag hänger med, liksom jag ligger ngra steg bakom mig själv, tiden går fort och det händer saker och ändå inte och man ba är och det låter ju ganska normalt tycker ni, jag vet.

Läsarfråga: tycker ni också att det är kul att ha en diskussion med sig själv för det tycker jag, a jag vet, visst är det.

Kuul a men eller hur, ni som läst det här inlägget, har ni inget liv eller, det här är sååå inte värt att läasa.

Ooooccchhhhh matte är såååååååå hiimla kul asså ni förstår inte, jag borde ju inte förespråka det men liksom jag har feta brillor och checked skirt så vad ska jag säga....

Säg inte att ni fortsätte att läsa detta inlägg, sorry men ni borde nog fundera lite på om eran hjärna fungerar som den ska för det gör inte min :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0