kul dag fredag

Besöksrekord!!! xD 10st wow ;)

Nu ska jag gå igenom min dag i detalj:
Först hade vi matte och då kom jag och några lite sent och då skulle han gå igenom om att man slösar bort tid och massa saker och sen frågar han mig vad vi håller på med och så hade jag precis hört ngn säga det så jag svarade och var fett stold men sen skulle han fortsätta fråga om vad det var ockå och jag visste ju inte det hehe mycket bra och sen skulle vi räkna ut ngt på miniräknaren så hade jag inga saker med mig alls så han ställer sig framför mig och lina och är typ fett sur, asså jag tror att han älskar mig, jag är liksom A-barn som alltid kommer i tid, har med mig material och hänger med ordentligt!
Sen hade vi matteprov i aulan :/ sen luch, då hämtade vi ut våra lappar på offer hehe vi ska köra killer-game i vår skola :P Efter det var det samhälle och vi fick tillbaka våra läxförhör och jag fick 5,5 av 10 utan att ha pluggat/läst ngt så det tycker jag ändå var helt okej med tanke på att vissa som hade läst fick sämre ;)
Sen hade vi kemi där jag kände mig väldigt delaktig i vårt grupparbete och det kändes inte bra och sen var det djupa tankar om skolan och framtiden och då blev man deprimearad, antar att det inte var ngn ljus framtid jag såg men det gick över sen.
Nu till det lite roligare som jag gjorde efter skolan! Först åkte jag, lea, lina, sofia och josse till hammarby sjöstad och åt sushi, det var gott! :D sen åkte vi hem till lina i gröndal där vi mötte upp pantea. Vi bakade pepparkakor och lussebullar och hade riktigt roligt enligt mig :D vi såg också idol och jag tyckte inte linnea skulle åka :/ Men jag hade iallafall en väldigt lyckad kväll, riktigt mysigt så det måste absolut göras om! ;) Tack alla roliga, glada människor :P
Nu är jag hemma och är väldigt trött, har ont i huvudet och mitt öga har blivit rött igen, det blir typ det iblan utan anledning och förra året svullnade det upp också, det var inte kul kan jag säga! Kanske håller på att bli sjuk eller ngt, vad vet jag, nu fick jag ont i halsen också :/ ska gå och göra te som inte blev av härom dagarna! Ska väl också göra som tea tipsar om te på ögat för att det sla bli bättre, det funkadetyp förra gången eller jag vet inte ;)

GodNatt alla 10! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gjorde du ett matteprov i aulan :O jag gjorde engelska... XD hah, men tack för igår, det var mycket roligt :D

2010-11-27 @ 09:42:00
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0