it´s a hard thing faking a smile when i´m feel like i´m falling apart inside

Orkar inte vara glad. inte övernågonting. min kompis fick mig att skratta idag när jag inte kände för det. fast jag tror inte han visste det. men i vilketfall så är det så . hatar skolan förresten, den suger livet ur än, den är helvetiskt svår och bara bullshit all the way through. Kollar lite lätt på andra skolor, upptäcker att det är fler och fler i min klass som tydligen vill byta skola, för den är så jäkla pressande, alla är så grymt duktiga (inte för att de tänker så, utan de tänker på lärarnas betygsättning) medans jag är sämst i klassen . otroligt roligt. jävla skit skola. välj inte internationella engelska skolan, eller gör det om ni är skit duktiga i skolan, och orkar kämpa.

Igår var allt likgiltigt.
I helgen, var jag skit glad, för ingenting speciellt, för livet, jag vet inte.
Sedan kom skolan, helvetesskolan och man är sämst i hela skolan.
och sen börjar ens vänners liv brytas ner igen, och allt går åt helvete.

det är fan inte ens värt att gå till skolan längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0