I will stand by you forever

Jag är i mälarhöjden, har varit här en gång förut i mitt liv, det var i somras, då var jag skit rädd för min kompis skrämde upp mig medans vi väntade på några killar. Men denna gången är jag hemma hos Olivia men Alva, Bella och Lindsey, vi väntar även på Lindi, och har ätit risgrynsgrötpudding, forreal. Igår var jag med Anna efter att inte har träffat henne på månader. Sedan på kvällen mötte jag och Hanna upp Amanda, Linda, Teresa, Maud och massa av Lindas vänner, vi skulle på två fester typ, men efter att vi väntat en timme och sedan förstod att det inte var så välplanerat som vi trodde drog alla utom Linda och hennes vänner hem istället. Sedan träffade jag och Hanna mickis och åt lite mat vid elva tiden, och jag blev chockad, jätte chockad faktiskt, fjortisar existerar fortfarande, ursäkta men FORTFARANDE?! jag trodde verkligen inte det, usch, sedan fick jag skämmas jätte mycket hehe så vi drog däirfrån och hanna å jag såg lite film och sedan sov vi. Idag pluggade jag, sen förstod jag att det gick åt helvete och åkte till Olivia och min redovisning kommer gå åt helvete. Jag hatar det här , fyfan . puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0