Gul tisdag.

(vänner  som älskar att plugga matte på lunchrasten)


Besöksrekord dagligen, ser man på, ser man på! Efter hannas inlägg där hon visar 569 bilder får ni er ett vanligt tråkigt inlägg (variation är viktigt här i livet). Hade min näst längsta dag idag 08.30 - 15.40. Vi börjar med engelska speech (dock var inte hälften av klassen där), alla som redovisar har fett mycket confidence, och jag förstår inte hur fan dom kan ha det?! Så alla som redovisade var typ bäst (man skulle förbreda ett eget tal och läsa upp, eller inte ens läsa man ska ju helst kunna det utantill med inlevelse, budskap osv) och alla var typ bäst och man blev inspererad! jag ska skriva om rökning, och idag när jag ska försöka diskutera det med lite klassfolk är alla emot mig och bah dubbelmoral matilda, du kan inte snacka om att man inte ska röka när du röker, OCH jag gör INTE DET! jag har efterblivna kompisar, fan vad nice! Sedan hade vi idrott, och eftersom det var flera sjuka och många trodde att det var fitnesstest så var mindre än hälften av klassen med på idrotten pga våran dödande - ex militär - lärare, men vi hade basket istäl (mitt lag förlorade, men jag försökte ändå) . Sen efter lunch vare matte, jag tröttnade lite och jag och Lindsey gick för att hämta mina hörlurar i skåpet så då mötte vi kattis och stod och pratade med henne. Sen hade vi svenska, jag jobbade på hur bra som helst  med facebook, jag hann facerapa Hassan också, och på typ mindre än tre minuter var det 9 gillningar och kommentarer osv, sedan chattade jag med någon av hans kompis kompis och drev med henne, skoj! det var vad min lektion gick ut på. Alltså, ingen som helst riktigt försök till att göra utkasstet till svenska talet. På historian redovisade sista gruppen om Rom sen snackade vi om the middle ages typ.  Och nu hemma har jag gjort min leadarship läxa, den tog tre timmar att göra, effektivt. Men nu är jag klar ialf och stolt att jag gjorde läxan, dock är ju denhär lektionen bra för han kan ju vad han snackar om, han vet hur livet ser ut när det är som värst och han vet både hur bra och dåligt det kan gå (vår leadership lärare är föredetta drog och alkohol missbrukare, och han är helt klart bäst!)


(Historia lektions redovisning, vår lärare är han som ligger längst bak i randig tröja och sover.
nejdå, han som sitter längst fram är våran lärare, men det är ju bra att han lyssnar ialf)

Godennatten ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha fett rolig bild! Trodde ni var duktig klass! ;P

2010-12-01 @ 17:20:37
URL: http://selmahannamatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0