fortsättning av min dag

Efter lunch hade vi kemi :P


Vår klass, kul att alla är vända åt fel håll haha


Jag, väldigt glad för vi fick tillbaka våra kemiprov! A jag kan visa hur det gick för mig:

A ni ser ju kanske att jag försökt ändra lite men tror inte det funkade hehe men jag fick i alla fall en fin liten kommentar uppe i ena hörnet! Kan ju visa den också:

Och sen ville sofia visa sitt resultat också, det är irriterande att hon blir sur för att hon inte fick mvg och så sitter man där och är glad att man ens fick g

Men det var ett svårt prov och det var bara en som fick mvg och det var lina, så vi får vara stolta över henne och kanske plugga lite mer till nästa prov, ska nog börja med en annan taktik än; plugga inget, inget, inget och sen allt dagen innan ;)

Det är ju alltid kul att stanna kvar lite extra efter lektionen! Fast av lite olika anledning, de lite duktigare står ju och diskuterar med läraren men det tycker jag verkar ganska tråkigt så varför inte rita på tavlan:

Denna fina bild har jag ritat och man ser också folk som försökt skriva sofia på olika sätt :S


Sofia skriver sitt namn så stort hon kan på tavlan! Bra jobbat, nu lägger manfred säkert märke till dig!


Oj vad är det här för bild? Kan i alla fall säga att det var svårt att koncentrera sig på att rita en rak linje när man är något drogad :/ Vi hade btw en enkät om droger som vi skulle fylla i på kemin också, men vita lögner är okej!
Sen var det i alla fall "hänga gubbe" som det heter som gällde och jag hade bästa ordet och vann! :D

Var tvungen att skriva upp hela alfabetet eftersom vissa inte kan det, då tänker jag inte alls på ngn specifik :)

Efter skolan åkte jag, sofia och josse till stan för att köpa block och pennor, jag är så duktig så jag har ju skrivit ut min mattebok! ;) Men först sprang vi runt typ hela skolan för att leta efter pantea men inte fanns hon där inte, hon hade lämnat oss :/  och det blev jättekonstigt för jag fattade ingenting och sen var alla förvirrade och sura men hoppas vissa är på bättre humör imrn! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia

Älskar sånna här inlägg, Hanna! Fortsätt så. Fina bilder och roliga små insnärjda skämt och pikar om mig... ;)

2010-11-30 @ 20:26:32
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0