Första advent

Idag är det söndag och första advent, har inte gjort ngt speciellt åt saken. Vaknade kl 3 i morse eller eftermiddags kanske det heter så kommer inte kunna sova ikväll! :/ Ilands problem på hög nivå! Nej men idag är jag fett seg men vad ska man göra åt saken, gå ut och leka i snön? nej inte direkt. Imorgon är det skola som alltid på måndagar :/ Vi ska ha skridskor på idrotten så jag funderar på att ta min tjockisjacka eftersom det kanske kan bli lite kyligt när det är minus ute och man har en läderjacka som sofia säger men det är ju typ plast, asså "skinnjacka".
Ska vi inte ta och köra en dagens outfit? Jo man jag tycker det. Jag har på mig mörkblå mjukisar från gucci sen en t-shirt från dolce gabbana och en munkjacka från fred perry, lite lodis men vad spelar det för roll när man ändå bara är hemma?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0