Det finns alltid mer bakom en person än vad man tror, hur lyckliga de än ser ut.

Det finns vissa låtar, som inte kan bli dåliga, jo om man lyssnar på dom tusentals gånger, sedan blir de lite uttjatade, men vissa kommer tillbaka efter några år och är fortf jätte bra. Bara för information. Det var min namnsdag igår, det var lite roligt, två hela personer kom ihåg det?! (okej, det var mitt mellannamn, men vadåda?) Jag tycker faktiskt bloggen är rolig, men det är bara för jag förstår mina egna inlägg och Hannas, trotts att hennes är lätt(?) förvirrade. Sen får man väl bara hoppas på att ni andra fattar, ah nej just, det är bara Hanna och jag som läser bloggen, kom på det nu, vi brukade ha fyra läsare till, tre stycken har ju lämnat oss för landsresor och den sista tappade vi nog på vägen när vi blev för förvirrade. såg på facebook att kärrtorp (hannas skola) ska ha match mot internationella engelska skolan (min skola) ska ha basket match mot varandra, dom får nog akta sig lite för de två matcher vi hittills har spelat (utifrån de lag vi har i skolan) har båda vunnits av mitt house! JUSTE FETT COOLT! min vän olivia henne bästis går också i kärrtorp, bara så ni fattar grejen. I helgen har jag jätte mycket att se fram emot, shit jag hoppas ni blir avundsjuka nu, för det är så himla roligt, alltså jag är så grymt taggad! ni kan inte förstå, herre min ge, det är så himla himla roligt, shit alltså jag bara läängtar så sjukt mycket, det ska bli som himla roligt! vill ni veta eller?! ha?! ha?! vill ni verkligen veta vad jag ska göra i helgen som är så sjukt jäkla underbart roligt?! okej.. svaret är plugga! shiit, förstår ni? värsta helgen heeeeeelt totalt fullproppad av planer, shit vad roligt jag ska ha det!


Galet, funderar på att avsluta inlägget. lite ointressant om jag ska vara ärlig. Vår blogg handlar om 1. skola. 2. skola . 3. skola. 4. skola. och jag tror bestämt det var något jag missade 5. PLUGGA.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0