bonjour

Hej bloggen. Livet leker.. eller inte,
Matilda är i London, det är därför det inte är så bra uppdatering! Tycker för övrigt att hon kan komma hem! :)
Vad har jag haft för mig då? Igår var jag på 17års kalas, för anna fyllde år! det var massa folk där jag inte kände eller bara Lelle, Corre och Danne hehe :)
Idag har jag kollat lite på film sen träffade jag Lea, Alexandra, Lina och Panthea, vi åt på tacobar, det var gott ;)
sen gick vi hem till mig och såg på film. Vi såg "Från andra sidan" som skulle vara en skräckfilm men den var inte så bra. Sen skulle va se en annan film men så spelade vi rapparkalja istället, det var kul :P
Nu har dom gått för ett tag sen och jag sitter bara här vid datan och lyssnar på musik, ska nog kolla klart på filmen jag började kolla på imorse, troja ;)
Juste ja, i måndags klippte jag håret, det syns typ inte så mycket skillnad bara att det är fulare :/ asså det här lovet har typ varit fett depp, jag har typ inte gjort ngt alls.

Marabou är gott :P
Godnatt
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0