after eight

Vid middgen diskuterade vi ngt om det kunde vara 4e advent på julafton eller om det måste vara innan, så säger min brorsa alvarligt "vi får nog fråga tomten" haha och det var bara jag som tyckte det var kul :/
Sen pratade dom asså mina föräldrar om ngt annat och jag fattade inte så frågade jag och förklaringen var "datorer" alltså borde jag inte förstå, haha alltså jag är så oteknisk så om det är ngt med datorer så kan jag inte förstå så det är ingen idé att försöka ;)
Om någon har ett tips på hur man kan bli trött och somna så säg till! Börjar tidigt imrn och jag vill inte komma sent till matten igen så måste kunna komma upp ur sängen, men då måste jag vara utvilad och då måste jag sova typ nu egentligen men är ju inte alls trött, har liksom varit uppe i snart 8 timmar och i vanliga fall brukar man ju vara uppe typ dubbelt så länge eller i alla fall ett antal timmar till. Kan ju dygna och typ sova direkt efter skolan imrn och sen går jag upp tidigt på tisdag och pluggar då ;) fast hur kommer jag vara imrn då, inte fokuserad i alla fall hehe, får se hur jag gör men om jag skulle dygna så kommer det nog bli lite flera inlägg ;)



Så känner jag inte just nu i alla fall men antagligen imrn :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0