29-11-2010

En bild säger mer än 1000 ord.



Nej men idag hade vi bla franska och då inträffade en liten incident när jag skulle läsa en fråga, asså vi förhöde typ läxan och så fick man en lapp med en fråga, typ: vad heter det här på svenska etc. Så läser jag lappen på bilden och jag vet inte vad det var jag tänkte med men inte var det hjärnan i alla fall, asså grejen var att jag läste allt på franska, även det som stod på svenska och jag trodde väl bara ett det var ngt konstigt som jag inte hade lärt mig (hade inte gjort läxen) så när sofia inte fattade vad jag sa så sa jag det igen och bakstaverade det tills jag insåg vad det var jag sa. Asså haha det var kul då men för er som inte var där, ni förstår nog inte xD och det var mycket viktigt för sofia att alla skulle veta det, jag "hej jag är efterbliven".

På lunchen hade jag världens bästa tillfälle på killergame att döda min person men jag fegade ur asså känns ju fett pinsamt att skrika "last man standing" och springa genom korridoren! Men imrn ska jag försöka vara lite modigare haha han såg ju oss för alla försökte typ knuffa fram mig för att jag skulle göra, så om han inte fattade att det var killergame så tror han nog att jag har en crush på honom eller vad det heter ;)
Sen ut och leka i snön:


Har aldrig tänkt på att det står karl på trädet, så ni vet!


Sofia och Lina, bilden är tagen inifrån för jag tänkte inte gå ut först.


Men jag och alexandra gick ut ändå och kollade på sofia och linas "snöbollskrig", är ledsen för jag fick inte med när sofia halkade haha :) hon började blöda näsblod sen, stackarn!


De tre vännerna och ... Hanna ..! ?  :D


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mycket fina bilder! Haha, franskan idag måste ha varit den roligaste franskalektionen någonsin! <3 Haha, det var synd att du inte typ filmade eller tog kort när jag ramlade, det måste sett roligt ut!



Fler sånna här inlägg, Tack! Ta med kameran i fortsättningen oxå! <3

2010-11-29 @ 20:08:47
URL: http://sunnycloudy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0