12/11 - 10

"hej jag är aldrig hemma på helgerna"
"nääääääääää det menar du inte?"

det är mina föräldrar och jag hehe,
nästa helg får jag inte vara hemma för då ska
mina föräldrar ha fest har dom sagt, great m8.

massa drama i klassen har uppstått också, lite överdrivet och crazy.

Mina närmaste dagar ser ut typsåhär;
Fredag (idag): Hanna ville ha hjälp med sin ipod, så ska kanske strax dit och ikväll (om det fungerar) ska jag och Hanna träffa kim och vi ska ha film maraton och sådära.
Lördag: träffa Anna och på kvällen var jag bjuden på en fest, men njae jag vet inte, känner mig inte speciellt taggad just nu, måste måste plugga.
Söndag: IDAG MÅSTE JAG PLUGGA historia, ska ha redovisning fuckit. Sen hem till olivia med tjejmiddag för lindi, lindsey, mig, olivia och alva och bellam och sova dära.
Måndag: ingen skola, plugga, yeah!
Tisdag: 08.30 - 15.40. troligen beeptest också. redovisning om inte torsdag.
Onsdag: 08.10 - 13.00. Harry P biopremiär med hanna å kim!
Torsdag: 08.30 - 13.00. redovisning om den ej varit. Läkare och sedan grupp!
Fredag: ingen skola . men utvecklingsamtal halv två sedan vet jag icke.
Lördag: får inte vara hemma x) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0