28 maj

Melodifestivalen först och främst; sverige kom inte med, inte konstigt när vi sökte in med ett dåligt bidrag. Cypern, gorgien och turkiet gick i varje fall vidare och dom var duktiga. Gillar som selma United Kingdoms bidrag men tyskland kommer troligen vinna eftersom dom är unika i år.

Började dagen i skolan med att se våra bilder vi tog i tisdags, tycker vi borde vunnit helt klart, vi hade faktiskt tagit fina bilder, vi vann nog inte men vi fick fyra guldstjärnor (alltså kom vi inte sist). Vi åkte till Hellas med klassen och grillade kykling med pita bröd som faktiskt var gott och somsagt johanna och hedwig badade och jag åt fem bullar + lite rulltårta (folk blev inte så glada då hehe) och sen så körde alla tjejer maffia i solvärmen och jag kom med den tidiga bussen hem även fast jag inte hade busskort. Kändes bra! ska städa mitt rum nu och fixa lite, saskia övertalar lite att man ska med till grönan. puss ♥ /matilda

vi älskar att lägga upp härliga sommarbilder från lettland&litauen, märks det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0