8 juni

Nu laddar jag in bilderna från idag på fb, tog tydligen 95 bilder bara idag, haha sjukt men nice. I vilket fall började vi vid klockan 10, och jag å selma gick till skolan tillsammans för första gången på länge, och tydligen har jag hört att selma å jag är otrevliga mot varandra när vi snackar. haha konstigt det tycker inte vi! Vi åkte ialf till långholmen och badade där, inte jag dock men selma å hanna gjorde, sen skrev vi alla om vad vi tyckte om dom andra. det var jätte trevligt faktiskt :) inte alls lika misslyckat som i sjuan då man icke kände någon . Efteråt drog jag och gabbie till stan och köpte mjukisar å present till hennes mamma. sedan mötte vi upp mona, vi gick promenad hem och sen har jag varit upptagen med att ladda in bilderna som är emot mig. puss , ni får bilder snart! /matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0