natt t måndag !

OOOOOHYEEEEES. snackar just nu med snyggaste människorna på msn, som jag förövrig precis installerat på mina NYA dator. OMG SÅ GLAD MAN ÄR! nu är jag ganska förberedd för sommaren känner jag, ny kamera och ny dator. PERFEKT! eftersom min förra blev överfull med bilder, nu har jag haft min nya dator i omkring en timme och har kunnat överföra mina bilder från mina minneskort. ohyes, dator har just nu 1173 bilder på sig! great och då har jag inte lagt in några bilder som jag haft från min förra dator, det ska jag orka en gång..

Idag har jag somsagt åkt in till stan med saskia först då vi gick omkring å kollade på saker till mig, senare kom selma å hanna somsagt. Jag fick med mig tre tröjor hem, fast jag skulle köpa mjukisar å solbrillor som var viktigast, men whut the hell. och sedan blev det gruppen, grill å film somsagt. Träffade Anna därefter vid nio, och vi promenerade in till tcentralen å runt där, henne har man icke träffat på länge så det var nice.

Oj tiden har runnit iväg, klockan är visst över tolv och jag ska upp sex imrn. Saskia ska tydligen dygna, vi får se hur det går. måste gå. PUSS / matilda





Kommentarer
Postat av: saskia

mEN HAHAHAHH!!! lägg av ta bort :( ta bort dedär töntiga om mig, jag skulleju bara göra lite nödvändiga saker......

2010-06-07 @ 12:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0