lördag

Börjar fatta att vi faktiskt ska sluta skolan nu!! Åå bara för de vill jag inte.
   
(från balen och en vanlig dag i klassrummet)

Igår var jag i alla fall på grönan med charlotte, saskia, selma, moa och olivia, sen var johanna, tove och iesha också där men dom åkte inte. Det var ganska mycket folk eftersom Mando Diao uppträdde men jag kollade inte så mycket, är inte direkt ett jätte fan. Vi hade i alla fall väldigt roligt, kul att åka med många. På vägen dit var det as jobbigt för jag åkte enda till slussen innan jag kom på att jag hade glömt mitt guldkort, så jag fick åka hem och hämta det! Skulle åkt färja med Charlotte och Saskia men trodde att jag behövde göra det själv nu, men på båten träffade jag först Anna och några från idrotts klassen och sen Tove och Iesha. Så de var ju tur ;) Det var många från skolan där! Och konstigaste grejen, dom spelade Justin Bieber låtar i popexpressen! haha :)
Idag har jag åkt bil och varit ute mycket, träffade typ lite släkt. Vi åkte till gryttjom (hade aldrig hört talas om de innan :S) för där skulle pappas brorsa hoppa fallskärm!! Vi fick vänta ganska länge man det gjorde inget för det var ju varm och soligt idag, fick också hoppa studsmatta och hänga hängmatta ;) Men asså läskigt att hoppa fallskärm, fast det verkade faktiskt kul!! Skulle vilja göra det men jag tror att det typ var 18 -års gräns :/ Efter det åkte vi till en restaurang och åt, det var gott!!
   
(min brorsa hoppade också...utan fallskärm)

När jag kom hem gick jag till matilda för att kolla om hennes katt hade vatten (för att dom varit borta) och det kändes taskigt när jag skulle gå och han (katten) satt och kollade på mig och blev lämnad själv igen!! Sen var jag trött, saskia ville att jag skulle med till grönan igen men det orkade jag inte, haha åkte till IKEA med mamma istället, kul för jag fick se en person där och köpte godis!! :)
Imorgon ska jag typ städa mitt rum för det ser hemskt ut! På kvällen ska vi i alla fall träffa lettlands gänget och grilla och kolla på bilder och film, mysigt!! <3

(blev ganska långt inlägg och små bilder, men aja. det tog as lång tid att ladda upp bilderna på min sega dator!)

/ hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0