Skolavslutning...

Hemma från skolan nu. Jag har gått till och ifrån skolan för sista gången. Dit jag har gått i tio år av mitt liv kommer jag aldrig att gå igen. Det är helt sjukt...

Vi träffades utanför klassrummet och gick sedan till Eriksdalsallen där vi skulle ha skolavslutningsfirande med en massa olika uppträdanden från olika klasser och åldrar. Och så delades det ut stipendier till en i varje klass som mentorerna hade valt. Jag och Matilda pratade om att vi inte ville ha det för det skulle vara så läskigt. Men när dom ropade upp mitt namn med en nominering varför jag fick stipendiet så blev jag glad. Fast när jag stod framför hela skolan så darrade jag sjukt mycket hehe. Men sedan fick vi våra betyg och så sjng våra mentorer för oss. Trodde verkligen inte att jag skulle gråta men det gjorde jag!

Nu är jag i alla fall hemma, det känns som att det är en vanlig dag eftersom att ingen är här för att fira mej :( Men i kväll så ska hela klassen åka hem till Wille, en kille i klassen och det blir nog kul :)

Innan jag började gråta. Typ.



Älskade klass <3

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0