Sjukt ointressant

Eftersom att Elsa Scott säger att den här bloggen är sjukt ointressant så får man väl leva upp till det då och skriva ännu ett sjukt ointressant inlägg! :D

Igår hade syster Matilda studentmottagning så alla släktingar kom och vi var på gården och umgicks. Hon fick sjukt mycket presenter och pengar så jag är avundsjuk! Men om fyra år då är det min tur! Kommer för övrigt att vara 20 år när jag tar studenten så jag kommer få köpa ut åt alla och jag kommer dö. Önskar att jag födds i december och inte i februari. Fy f*n.....

Somnade halv åtta på kvällen och sov till 12 på natten. Sen kunde jag inte sova igen förrän fyra och då sov jag till halv 11. Idag hände inte mycket. Jag var sjukt slö och åt Cheese Balls hela morgonen och sen gick jag och mötte Hanna och sen mötte vi Matilda och Saskia i stan och dom satt och åt glass. Efter några timmar åkte vi hem och sen gick vi för att grilla uppe på taket och sedan titta på film från Lettland och Litauen med dom andra som var med på resan dit. Och nu är jag hemma och skriver på datorn!

Hoppas att ni är lika roade av detta sjukt ointressanta inlägg som jag är!

Fin bild som jag tog på Grönan i fredags. Är jag bäst på att ta fina foton eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0