Och så var det bara en...

Eftersom att Hanna och Matilda har lämnat oss för två veckor så blir det jag som får hålla i den här bloggen nu. Det känns tomt utan de två underbara tjejerna närvarande men jag kommer göra så gott jag kan med att vara alldeles ensam, på bloggen och irl :P

Hehe nä riktigt så ensam är jag inte! Idag varjag hemma hos Gabbie tillsammans med vännerna från klassen. Vi skulle göra ett överaskningsfirande för Elsa som fyller år idag. Vi åt en tårta som vi "bakat" och spelade ett Harry Potter-spel som Gabbie hade. Det var jättekul och mysigt. Måste bara säga att jag älskar er alla <3

Snart kommer mamma hem och då ska vi äta tacos, jag, mamma och båda systrarna Boa och Matilda. Det är inte ofta som alla är hemma för Boa bor i Hägersten med en katt och en hund. Tror att hon vill ha en till hund hehe :P Tänkte gå till Gröna Lund med Saskia och se Teddybears i kväll men jag orkar inte det. Vi var där igår kväl också. Är hemma och kollar på en film istället :)

/Selma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0