måndag den 7 juni

GALET. jag har varit i skolan idag, kom precis på det. sjukt ju, jag kom knappt ihåg det, haha stört.. i vilket fall sitter jag just nu och letar fibrillt (stavas d så?) i Bunny's  blogg för att hitta hennes inlägg om att klippa sönder å fixa sina jeans till jeansshorts, av alla de jeans jag har i min garderob använder jag bara fem/sex stycken. Jag gillar inte dom andra, vissa har jag köpt och använt en gång, känns onödigt med tanke på att vissa har kostat över 700 spänn, men den smällen får man ta ibland. Jag tycker inte om jeansen helt enkelt. Så nu letar jag efter bra tips på hur jag ska fixa dem till jeans shorts (har bortåt en tio par jeans minst i min garderob som jag inte använder) så vi får se hure blir!


Känner ingen lust för att bara m på bild, men detta var dagens matilda ialf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0