Jag mår bra nu

Vi börjat tio över tio idag men gick upp lite innan åtta för att plugga. Men jag har ingen lust så jag skriver ett blogginlägg istället!

Kom på igår när jag satt med klassen innan idrotten att jag mår bra nu. Jag har en bra känska i magen. Mitt hår är fult och jag har ett muntligt prov imorron som jag inte pluggat till men jag är lycklig ändå. Sommaren har äntligen kommit och snart är det sommarlov. Nästa vecka kommer att vara sista gången jag ser många i klassen. Vissa har jag träffat varje dag i tre år, vissa har jag träffat varje dag i sex år. Självklart kommer jag att sakna några men jag passar på att njuta sista veckan av den sista tiden med klassen.

I love life :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0