hemma, bortlängtan/ matilda

varför ska man komma nära folk och sen helt plötsligt skiljas ifrån alla? varför? fan, nu är jag hemma, eller okej då på landet. Jag mådde ändå sjukt jävla bra när jag var kollo. Okej häng med här nu, hanna och jag drog på kollo 11 juli - helt opeppade och tänkte bara på klassen. sen kommer man dit, är opepp och så i början men är ändå social med människor och lär känna folk jätte snabbt faktiskt. så är man där, umgås, trött då och då men jaja. saker händer och man blir glad och får panik ibland, haha jag tänker inte dra upp det men i vilket fall så kom man hem igår på eftermiddagen - vadfan. jag ville hem lite men omg jag älskar verkligen er alla som var dära. påriktigt. jag älskar er och saknar er. känner mig kanslökall som inte grät, men jag var så sjukt nära till tårarna när man sa hejdå till ledarna och dom kramade oss en och en och sa massa fina saker. i vilket fall så ska vi försöka träffas allaihopa på tisdag så ska så många som möjligt komma.

en av ledarna där, pablo är med i låten, jag fattar det som att han sjunger i bandet typ, och att hans brorsa är ison eller fille vet ej vem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0