Hej igen från Selma!

Sitter framför datorn och laddar upp bilder från balen och lägger upp dom på facebook. Det är inte många bilder där jag blir bra, alltså är det inte så många bilder.

Idag tog i alla fall min syster Matilda studenten och hade utspring. Det var kul att vara där och se henne och jag LÄNGTAR till jag får ta studenten. JAG VILL OCKSÅ ÅKA FLAK! Nu sover Matilda i alla fall och Boa har just kommit hem med Ulli och hennes katt Snoken som har kastrerats (stackars liten!). Snart ska min moster komma och då ska vi ut och köpa thaimat (me löööv!). Katten jamar i mitt rum och låter jätteledsen! :(

Balen, älskar min klänning som jag fick låna av syster Matilda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0