fredag

Slutade efter matten idag, vi hade varken so, svenska eller no idag + att jag försov mig så jag missade engelskan, hade alltså två lektioner och lunch. På franskan såg vi på film och gjorde en utvärdering och på matten fick vi typ göra vad vi ville, så vi spelade kort och kom på en lek, de va kul, kommer sakna matten när jag, Mona, Matilda, Saskia och Moa alltid sitter och typ spelar kort eller något.
Nu är jag hemma och har kollat igenom massa bilder från balen. Asså fatta vad jag hade ont i fötterna igår!! Gick barfota hela vägen, först till Saskia och sen hem! Vi hade i alla fall kul igår! Har bilder som ni kan få, det var lite roligt för vi var kvar ganska länge jämfört med dom flest som gick, men då var bara vi och några från g och någon annan klass där haha så då dansade vi ;) Det var kul att alla lärare hade klätt upp sig och delade ut mat, jag kommer också sakna dom! Kommer sakna klassen också, vissa mer än andra!
Nu ska jag dra iväg till grönan med Charlotte och Saskia, det är typ många som ska dit idag för att det är uppträdande, det är kul!! Hare bäst! ;)
   
/ Hanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0