Fint bröllop :)

Åkte till pappa för att titta på bröllopet mellan Victoria och Daniel på teve med pappa och farmor. Det var så fint!!! Jag och farmor grät under typ hela vigseln! Det var underbart! Man har ju aldrig fått en bild av Daniel i huvet, men igår fick jag en bra känsla av honom. Gillade att han började gråta under vigseln, tycker som Mark Levengood at det är ett bra tecken när en människa är lättrörd. Det var dock lite pinsamt när Daniels pappa Olle och Daniel själv höll sina tal, men det kanske bara var jag? Klänningarna var i alla fall fina och jag och farmor sa: "Den vill jag ha!" om typ varenda klänning. Min favorit var en knallröd klänning som någon hade. Och en sak till, KARL PHILIP ÄR MIN!

Aja nu blir det stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0