det som hänt i mitt liv under tre dagar typ

SHOOOOOOO bloggen, jag har haft en toppen dag idag. Kan berätta lite. när jag kommit hem drog vi direkt till landet, och hanna sov över där med mig, sen åkte hon hem på fredagen . jag var kvar över fredagen och lördagen och bara tog det lugnt och på fredagen träffade jag även Lisa, en vän från kollot. och på lördagkvällen träffade jag gabbie.  Sen på söndagen åkte familjen båt för första gången på fyra år, för vi köpte husbil för mamma ville ha det. Sen kom jag hem på söndagskvällen och träffade Hampus, Sebbe, Oliver och Viktor, och en vän till dom som jag träffade på kollo förra året, så var jag med dom på kvällen och det var jätte mysigt så fick jag se massa av oliver å viktors vänner för alla känner alla där dom bor. Så fick jag åka tvärbana för första gången i mitt liv. Sen åkte jag hem och mina föräldrar fick träffa viktor haha. sen sov jag vid två tiden. Idag så träffade jag Hanna, amanda, olivia och lisa, så åkte vi till stan vid halv två fast vi skulle egentligen t grönan, så åt vi på burken (burgerking) satt vi och pratade sen strövade vi runt i affärer och fick träffa anna och fick se kissie haha. Amanda å Olivia tänkte driva med kissie men det gjorde dom aldrig hehe. Sen gick vi runt skit mycket i typ hela stockholm/stan och pratade och köpte tillslut pizza vid halv åtta och åt den vid någon park nära stadion och hade mysigt. sen ååkte vi hem till mig jätte snabbt och sen bort till aspudden och träffade oliver för att fixa grejer men olivia och amanda som klagade som galningar på att det var för jobbigt att gå och dom var trötta åkte hem, och vi andra fick stå kvar å vänta på folk och vänta på tåget. men allt löste sig tillslut och sen kom jag hem halv elva. jag är duktig och kommer hem tidigt förstår ni!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0