Dagen och sånt

Måste lära mej att skriva att det är jag som skrivit ett inlägg när jag skrivit det, och dessutom måste jag lära mej att ändra till min kategori för annars ser det ut som att Hanna har skrivit alla mina inlägg! Det är komplicerat att ha en blogg... Dessutom så kan jag inte logga in på msn Matilda för den är paj! Get over it!

Idag har varit en supermysig dag, vi var ute hela eftermiddagen och det var sjukt kul att bada (även fast jag dog av köld) och spela kubb med tjejerna. Har inte tänkt på det innan men gillar verkligen vår klass och stämningen i den.

Bara så ni vet så tänker jag aldrig lägga upp en bild för att visa vad jag har på mej!!! Någon gång tar jag kanske en egobild där mina kläder råkar synas, men aldrig mer än så, jag lovar!

För övrigt så ska det bli sjukt kul att ha avslutning i morgon. Mest för att jag vill ha mina betyg hehe vilken nörd jag är!

Pussar och kramar från SELMA!

Cool bild jag tog en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0