:D

Salut!

Det händer inte mycket i mitt liv ska ni veta... Igår hostade jag hela dan så var bara hemma och tittade på teve och läste Harry Potter (nej jag har inte läst ut sista boken än!). På kvällen kom mamma och Åke och vi åt thaimat och kollade på en jättedålig skräckfilm som hette Clear Lake. Okej den var ganska läskig men inget mer. Det var typ meningen att man inte skulle fatta nånting av den där filmen :S

Idag var jag, mamma och Boa i Waxholm och firade min kusin Kalle som fyller 21 (?) med släkten. Det var trevligt trevligt. Nu är det dags att kolla på Glee, min favoritserie som syster Matilda laddat ner :D :D :D :D :D

Glee - Lean on me


Glee - Defying gravity

Glee - I bust the windows


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0